Telefonmys

Sovit som en sten inatt, med ett leende på mina läppar för hon med stort H skulle ringa mig på förmiddan. Så man har legat lite på lur här på morgonen och väntat på telefon. MEN idag var det ingen sockerlen, härlig röst som ringde först i min mobil. Nej det var från bilverkstan, de ville ha in min bil mellan 07:30-08:00 på torsda morgon?? Hur jag nu ska orka vara på plats vid den tiden är för mig en gåta, fast datorn i bilen måste ju lagas så det blir att masa sig upp.


Ligger just nu och bara väntar på att hon med STORT H ska ringa. Jag skicka givetvis ett sms direkt efter att jag lagt på luren från verkstan. Hon med stort H är bara så underbar, det är hon som ger mig den där glädjen i livet som man önskar att alla kunde få känna av någon gång. Klockan tickar och hon borde snart vara hemma nu =)


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag kan bara hoppas att hon med det stora H:et ringde, min vän. Snart är det fredag och julfest härnere med jobbet! (Hoppas bara att klänningen jag ska ha på mig sitter lika bra som förra gången. Önska mig lycka till på fredag är du snäll.) Ha en underbar dag, du underbara människa. Kram på dig

2007-12-12 @ 05:01:59
Postat av: Camilla

Smyger in på julaftonmorgon och önskar dig
en riktigt God Jul.

2007-12-24 @ 08:19:33
URL: http://lotusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0