Mjukstart, HEMSK bild för den som röker...

Hej det var inte igår=)

Ok jag har vart slapp med min blogg ett bra tag nu. Kollat lite på besökarantalet och märkt att denna blogg inte dött ut helt utan att det bara ökar i besökarsiffrorna, fattar inte varför men ändå.

Har bara tappat lusten för att skriva helt enkelt, eller så har tiden blivit mindre för detta. Men nu har läsare och vänner hört av sig och undrat varför jag inget skriver längre. Så jag säger nu till dig som läser detta att njuta för man vet aldrig när jag skriver igen =)


Ger nu bara några bilder för skrivlusten är inte på plats.

image241

Testar ett turkiskt filter som man sätter på ciggen. Se hur mycke skit man får i kroppen utan detta. Man röker fyra ciggisar sen byter man till ett nytt. Tro mig man funderar på att sluta med detta bevis...

image242

En ljuvlig lunch jag lyckades fixa igår =)

image243

Blommor som överlevde all snö här i Göteborg

image244

Sen trotts att jag lagt en räkmacka i magen så blev det någon timme senare ett besök på Göteborgs godaste pizzeria...

Kommentarer
Postat av: Marlene

hur orkar du äta det?! Blev mätt bara jag kollade på bilden..

2008-04-03 @ 15:40:37
Postat av: Jörgen

Ljuvligt god ägg o räkmacka ju ... och är man hungrig förstår jag dig att man tar stans bästa pizza som efterrätt
hehe

Kul du inte tappat skrivandet helt här...
man glider ju in då o då och ser om det hänt något...

2008-04-06 @ 22:23:46
Postat av: Angel

Åh Nu har du förgyllt min dag IGEN! Ser att du kom igång efter vårt senaste prat via msn. Så kul att se att du skrivit igen! Ser verkligen fram emot nästa blogg hörru du! Kram på dig!

2008-05-28 @ 12:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0