Hösten e kommen känns det som



Regnet faller ner i mängder igen. Dropparna slår mot balkongräcket, det ljudet har man fått höra nu ett par dagar. Det är stunder som dessa som får mig att tappa greppet om mig själv, kryper liksom in i mig själv då. Hösten är kommen och det är platser som på denna bilden ovanför här som får mig att bromsa in bilen och ta fram kameran.



Sen att jag själv blir fångad på bild när jag går i mina egna tankar är en annan sak. Men det är inte lätt när man är en fotolus som gärna blickar in i kameran.




Vill avsluta med denna bild som verkligen visar hur det känns just nu. Man är vilse i livet, ledsen och lite rädd för vad som komma skall. Det är lite rörigt just nu men ska ordna en del saker så det man får lite ljus igen...

Kommentarer
Postat av: Lena

"En bild säger mer en tusen ord"..... Det stämmer verkligen! Massa kramar du e bäst!!!

2008-08-08 @ 06:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0