Marabou + Lakris = Tragiskt



Beklagar Marabou men lägg ner skiten eller gör mer lakrissmak på eran nya. De är små blygsamma gelebitar i form av lakris i den nya chokladen. Men för mig som både älskar choklad och lakris så blev jag inte överraskad utan mer besviken. Mjölkchokladen med luftbubblor är däremot bra mycke godare, precis som O`boy som stelnad till :P

TOKSAKNAR Marabou`s Romrussinchoklad som de helt sonika tok bort för X antal år sen, den skulle jag och säkert fler med mig vilja se igen i butikerna, annars får ni skicka mig ett lass av den som en special =)

Godisskålen är tokladdad för kvällen med sockerbitar, lakris, lysmelk och massa pollysar (Ljusa då givetvis) Man får ju stödja Cloetta lite och i denna godisdjungel. Fast innan snask och film får jag dra ner till Affe och få nått i magen som typ en pizza, inge godis innan maten ju....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0