En typisk dag för mig

Nattens timme är slagen och ännu en dag har gått i ens liv. Även dessa timmar som man varit vaken har gått i shopping utan lycka. Lyssnar på en härlig remix med Abba - SOS, undrar varför jag fastnat för just den låten =)

Lena & Moa gjorde mig sällskap även idag, jo jag försökte övertala Lena för en tripp till Ullared men jag fick nöja mig med Nordstan och Backaplan. Det är ju inte helt fel det heller och en snygg tröja blev det allt oxå.

image232

Man måste ju ha något att krama, även om Moa gärna ger en och annan kram mellan springloppen hon har mellan alla butiker som säljer Mp3 spelare. Förövrigt så ser jag banne mig inte klok ut där, mitt på golvet inne i hjärtat på Coop Backaplan blev detta foto till.

image233

Ok att det blåser och är kallt i stan men jag slänger INTE ut 98:- på en mössa från H&M. För min del kan gärna den kedjan lägga ner herravdelningen för den är så pytteliten och trist så det kvittar. Förfasen barnavd. är ju även den bra mycke större än herr och sen återstående 90% av butikens yta är för kvinnorna. Mössan va ju inte ens snygg även om den satt på mig =)

image237

Någon svan blev det inte idag heller, fast jag vet att det var riktigt nära =)

image238

Fast vadå Chilli säljer ju spöken, man får skaka ordentligt på dem om något ska komma ur dem *S*

image234

Vad kan va bättre avslutning på en hård dag än lite mat. Ok jag äter inte detta varje dag, men Palermo Pizzeria på Hisingen har banne mig stans godaste mat. Tro mig jag har testat MÅNGA ställen i denna stad. Odinspizzerian kommer på god andra plats.

Vad ska man säga om detta. Jo shopping är för mig en klen tröst i väntan på att få åka 30mil med bilen och krama om en underbar kvinna. Diggar Abba - SOS fortfarande =)

Godnatt säger jag från min lilla säng här i Gbg för nu hoppas jag att John Blund snart kommer

image235

My love 4 u are BIG!!!


Kommentarer
Postat av: Lena

Du är lika kramgo som nallen tror jag, mössan var nog lite i det grövsta laget men men allt klär en skönhet sägs det. Ta åt dig, vännen. Och ja, H&M HAR för lite kläder åt er killar/män.
Vet ju hur det är att välja ut nåt snyggt till min lille gosse jag.Kram på're.

2008-01-08 @ 04:54:37
Postat av: Sjunde Himmlen

Du är min nallebjörn! ;-)
Är så tokigt kär i dig!
Lyssnar på låten "Sending you an SOS"... *L*

2008-01-10 @ 21:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0