Oro och kärlek från hjärtat gör mig sömnlös

Det är liksom inte meningen att man ska ligga i sängen och känna oro för den man faktiskt älskar.

Ok säger en del nu ni har ju inte träffats så hur kan ni säga att ni älskar varandra?

Varför kan man inte få känna lyckoruset även om man inte träffats? Jag är inte van att få denna kick i livet så varför ska man tryckas ner med andras fakta? Men det är inte därför jag ligger sömnlös, det är av ren oro för saker som faktiskt kan hända och jag är för långt bort för att kunna hjälpa till att det inte sker något ont. Har vi inte nog med ilska runt om oss? Finns det ett slut eller ska det bli värre i samhället?

Jo jag vet att det bubblar i mig nu och orden skrivs i gåtor så vissa bara sitter som frågetecken när detta läses. Men det finns de som förstår mig precis utan att gå in på det och förklara närmare. Älskling jag är orolig och du vet varför. Känner bara att jag vill vara hos dig och ge dig den kärlek som du verkligen är värd. Jag tänker inte på annat än dig hela tiden och får inte en blund i ögat känner jag innan jag får ett sms från dig, ett sött sms som säger att du sovit gott och du ser fram emot en ny skön dag, då kommer jag somna som en liten bebis bland fluffiga moln.

Folk har räknat ut oss några gånger, vi själva har räknat ut varandra någon gång under den tid vi har pratat och känslorna har svallat fast mest växt till något underbart. Du & jag vet att den känsla och enorma kärlek vi känner till varandra nu är större och starkare än den någonsin varit.

Det enda jag vill är att känna dig nära och ge dig den kärlek jag känner för dig. Men just nu i skrivande stund tror jag inte att du vill vara nära mig dock =) Ligger här i min säng så ensam och trött i båda mina ögon så de poppar snart ut ur ögonhålorna de så skört sitter fast i. Jag får springa som liten ekorre till balkongen gång på gång för att röka av oro. Så nepp jag tror inte du vill vara mig nära nu när jag stinker rök och har röda sömnlösa ögon =)

Det enda jag vet är att du är den som har saknats i mitt liv, jag är lyckligt lottad som funnit dig, det finns många som aldrig finner den de känner för som jag känner för dig.

Älskar dig mer än mest och det är mycket vill jag lova.

NEJ jag tänker inte be om ursäkt till er som inte förstår för att jag skriver så grymt personligt, allt kanske inte är för alla att läsa bara ett fåtal. Nu ska jag vänta in ett sms sen ska jag sova för att senare möta denna dag i solsken hoppas jag...

image239
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Hejsan hoppsan! Du, nu kommer säkert en mycket DUM fråga, men du måste tänka på att jag inte vet så mycket om din stora kärlek. Varför åker du inte bara dem där 30 milen om än så bara för några timmar? Jag önskar dig stor lycka i 2008.
Kram
Maria

2008-01-08 @ 11:38:29
Postat av: Spöket Laban

Den dagen kommer! Snart hoppas jag...
Sen är det vi 2 mot världen.
Oskiljaktiga! ;-)

2008-01-10 @ 21:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0