Fotopyssel, sommarvärme & sömnlöshet



GodKväll =)

De e ju bara så typiskt, det e varmt så man inte kan sova. Vad tar man sig till då? Jo man leker med fotoprogramen så ögonen går i kors...



Jo lite häng och sommarsmile ute vid kollonin funkar för mig.



Gillar verkligen huset på min egna lilla jordplätt.

Jag har verkligen fastnat för denna typ av bildfix, men jag kan annat också =)



Jo jag vet att RÖKNING DÖDAR, men vafan det är gott och det som inte dödar direkt härdar ju =)



De va allt för denna natt. Ville väl bara visa upp bilderna jag jobbat på, sen att motivet e skit kan jag inte hjälpa =)
Hoppas du har gillat dem och skriver nått trevligt i gästboken. Till dig som inte skriver där säger jag bara en sak till...


Kommentarer
Postat av: Lena

Haha.. vågar ju inte annat än att skriva när man får sen sista"farliga" bilden ;)Det va ju jätte bra bilderjuh även motivet!! ;) Måste ju va en väldigt bra fotograf oxå ;)

2008-07-27 @ 16:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0